[Selçuk Akşin Somel, The Modernization of Public Education in the Ottoman Empire 1839-1908 Islamization, Autocracy and Discipline, Leiden: Brill, 2001, XVIII+414 pp.], tanıtan Seyfi Kenan, İslâm Araştırmaları Dergisi, 2007, sayı: 17, s. 160-167 Türkçe In content | In this journal | In this issue |
[Tuula Sakaranaho, Religious Freedom, Multiculturalism, Islam (Cross-Reading Finland and Ireland), Leiden-Boston: Brill, 2006, XVI+468 pp.], tanıtan M. Macit Kenanoğlu, İslâm Araştırmaları Dergisi, 2007, sayı: 17, s. 167-174 Türkçe In content | In this journal | In this issue |
Alibasic, Ahmet Images of the Ottomans in History Textbooks in Bosnia and Herzegovina, İslâm Araştırmaları Dergisi, 2007, sayı: 17, s. 103-137 İngilizce In content | In this journal | In this issue |
Görgün, Tahsin Tarih ve Toplum Araştırmalarında Bir Yöntem Kaynağı Olarak Klasik Metafizik: Fahreddin er-Râzî Ekolü ve İbn Haldûn, İslâm Araştırmaları Dergisi, 2007, sayı: 17, s. 49-78 Türkçe In content | In this journal | In this issue |
Serdaroğlu Coşkun, Vildan Multi-Dimensional Functions of Ottoman Poetry, İslâm Araştırmaları Dergisi, 2007, sayı: 17, s. 79-101 İngilizce In content | In this journal | In this issue |
Şensoy, Sedat Hatîb el-Kazvînî’de Fesâhat ve Belâgat Kavramları, İslâm Araştırmaları Dergisi, 2007, sayı: 17, s. 25-47 Türkçe In content | In this journal | In this issue |
Türker, Ömer İlâhî Fiillerin Nedenliliği Sorunu: Gazzâlî’nin Meseleye Yaklaşımı ve Katkısı, İslâm Araştırmaları Dergisi, 2007, sayı: 17, s. 1-24 Türkçe In content | In this journal | In this issue |